Posted by : sadecemurmur 11 Mayıs 2014 Pazar

  Çok peşin hükümlüyüm gerçekten. Başladım çerezimi alıp filmi izlemeye. Aslında amacım kafamı dinlendirmekti. Genelde kafam sakinlesin istediğimde ya çizgi film izlerim ya da 3. sınıf bir film. İkisi de düşünmeyi yorumlamayı çok gerektirmez.

  Bu gün kafamı dinlendirmeye çok ihtiyacım vardı. Yorucu bir haftayı geride bıraktım ve bir tek elimde pazarım vardı. Tabi alıştım son iki haftadır hafta ortası tatile yoruldu tüm bünye. Biraz uykuyla fiziksel yorgunluğu çözerim de işte kafa yorgunluğu için ya fotoğraf ya da film şart oluyor. Gerçi fotoğraf riskli işler yolunda gitmeyince bir keder çökmüyor değil. Neyse ben bu hafta film izlemeyi tercih ettim. Sinemadayken para vermeye kıyamadığım bir filme denk geldim ve izledim. "Erkekler"

  Her erkek ömründe en az bir kere "Erkekler" filmini izlemeli. Afişin üstündeki iki hüsran filmin ardından bunu söyleten yapımcıyı da tebrik etmek lazım. Diyeceksiniz ki kadınlar izlemesin mi? İzlesinler tabi ayrımcılık yok da film erkekler olarak toplu bir öz eleştiri içerisinde. Kadınlar için sadece bir film fakat erkekler için okutulması gereken bir ders adeta.

  Yanlışlarımı yüzüme tokat gibi vurdu, aradığımı ve cümlelere dökemediğimi önüme serdi Ali Poyrazoğlu ve ekibi. Gerçekten keyifli bir film olmuş. İzlemek isteyenlere kesinlikle tavsiye ediyorum. Sözlerimi güzel bir Balzac sözü ile sonlandırmak istiyorum. "Aşkın gıdası güvendir..."

Mesaj Kutusu

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Can Pazarı

İnternet, bilgi çöplüğü ya da bit pazarı daha doğru bir ifade mi? Her gün onlarca yazı, onlarca video paylaşılır. Yazılar bir dedikodu değer...

Popular Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

- Copyright © sadecemurmur -Sadecemurmur- Powered by Blogger -