Posted by : sadecemurmur 5 Mart 2014 Çarşamba



Sabahtan bu yana baya şarkı dinledim fakat ilk olarak beni uyandıran şarkı herhalde bugün Model'den geldi. Esasında facebookta arkadaşımın paylaştığı versiyonu akustik değildi ama buraya video eklerken akustiğin cazibesinden kendimi alamadım. 2 gündür Umay Umay ile güne başlıyorum ve gün yorgun bitiyor bugün Model nasıl bir etki yapar merak konum. Gerçi bu benim saçmalamacam da olabilir emin değilim. Bir şarkı günü nasıl şekillendirebilir ki. Keşke şekillendirseydi demediğim günler olmuyor değil ama elden birşey gelmez. Kendi youtube kanalım bir kaç kıytırık şarkı sebebinden kapatıldı. Kendileri paylaşırsa etik ben paylaşırsam hırsızlık oluyormuş güya. Keşke sevdiğim değer verdiğim sanatçılar sebebiyle kapansaydı herhalde içim bu kadar sızlamazdı. Sözü fazla uzatmadan günlük paylaşmaya çalışacağım günün şarkısı bölümüyle sizleri baş başa bırakıyorum. Keyifli dinlemeler ; 

AĞLAMAM ZAMAN ALDI
Kaç zaman oldu ben hala gittiğine inanmadım
Unutman imkansız döneceğin güne hazırlandım
Bir yaz bahçesi içim anılar soluk çiçekler
Bakıp büyütmesem her gün elbet ölüp gidecekler
Zaman dondu sanki her şey sıradandı
İyiyim dedim herkese
Ağlamam zaman aldı
Birkaç eşyan vardı bende öylece kaldı
Yoktun artık yanımda anlamam zaman aldı
Ağlamam zaman aldı
Bir eski zaman kadınının mektubundaki zarafet
Tutsak bir şairin göz pınarlarındaki hasret
O kadar kırılgan içimdeki çocuk sana inanan
O kadar naif ki hala gittiğini anlayamayan
Zaman dondu sanki her şey sıradandı
İyiyim dedim herkese 
Ağlamam zaman aldı
Birkaç eşyan vardı bende öylece kaldı
Yoktun artık yanımda
Ağlamam zaman aldı
Zaman dondu sanki(zaman dondu sanki)
Her şey sıradandı(her şey sıradandı)
İyiyim(iyiyim)dedim herkese
Ağlamam zaman aldı(ağlamam zaman aldı)
Birkaç eşyan vardı bende öylece kaldı
Yoktun artık yanımda anlamam zaman aldı
Zaman dondu sanki
Her şey sıradandı
İyiyim dedim herkese
Ağlamam zaman aldı
Birkaç eşyan vardı bende öylece kaldı
Yoktun artık yanımda anlamam zaman aldı
AĞLAMAM ZAMAN ALDI

Mesaj Kutusu

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Can Pazarı

İnternet, bilgi çöplüğü ya da bit pazarı daha doğru bir ifade mi? Her gün onlarca yazı, onlarca video paylaşılır. Yazılar bir dedikodu değer...

Popular Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

- Copyright © sadecemurmur -Sadecemurmur- Powered by Blogger -